Frequently Asked Questions - Myschool

Please select your question category

Search FAQs
View all frequently asked questions
FAQs - Myschool

Προκειμένου να βοηθηθείτε στη δημιουργία των τμημάτων του ολοημέρου προγράμματος, αναρτούμε παρακάτω οδηγίες που περιλαμβάνουν συγκεκριμένο παράδειγμα εφαρμογής:

ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ

Πατήστε πάνω στον παρακάτω σύνδεσμο για να μάθετε:

ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΩΙΝΗΣ ΖΩΝΗΣ

Μην ξεχνάτε ότι για να συμπεριληφθούν οι εκπαιδευτικοί στη λίστα για να γίνουν οι αναθέσεις, θα πρέπει να τους κάνετε «ανάληψη υπηρεσίας» από τοMyschool. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει απαραίτητα στις Καρτέλες Τοποθέτησής τους, να ενημερωθούν τα πεδία «Στοιχεία Πράξης Ανάληψης» και «Αριθμός» και «Ημ/νία Ανάληψης» σύμφωνα με τα βήματα:

  1. Πατήστε στην επιλογή "ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ"
  2. Πατήστε στην επιλογή "Τοποθετήσεις εργαζομένων στο Φορέα Μου"
  3. Πατήστε "Αναζήτηση" να εμφανιστούν τα ονόματα των εκπαιδευτικών.
  4. Πατήστε στο "γρανάζι" ενός εκπαιδευτικού που δεν εμφανίζεται  στη λίστα για ανάθεση μαθημάτων.
  5. Συμπληρώστε τα πεδία «Στοιχεία Πράξης Ανάληψης» και «Αριθμός» και «Ημ/νία Ανάληψης» στην καρτέλα του.
  6. Πατήστε «αποθήκευση» και «επιστροφή στον κατάλογο».
  7. Επαναλάβετε τα βήματα 4) έως 6) για όλους τους εκπαιδευτικούς που δεν εμφανίζονται στη λίστα για ανάθεση μαθημάτων.

Στους εκπαιδευτικούς που έχουν προσληφθεί για την υλοποίηση του θεσμού της παράλληλης στήριξης, δε γίνεται ανάθεση ωρών αφού δεν υπάρχει αντίστοιχο τμήμα διδασκαλίας. Θα πρέπει στην ατομική τους καρτέλα (στις ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΜΟΥ) να περαστεί η τιμή «Παράλληλη στήριξη / στήριξη από ΕΒΠ» στις ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ, κάτω από το πορτοκαλί κουτί των αναθέσεων. Υπενθυμίζουμε ότι για να ολοκληρωθεί η αποθήκευση, απαιτούνται δύο κλικ: ένα στο πράσινο ν (κάτω από τον πίνακα) και ένα στο κουμπί ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ.

1. Η επιβεβαίωση δεδομένων γίνεται πατώντας το αντίστοιχο κουμπί στην αρχική σας σελίδα του MYSCHOOL και επιλέγοντας «ΟΚ» στο μήνυμα που θα εμφανιστεί.

2. Η επιβεβαίωση δεδομένων γίνεται ΜΟΝΟ δυο φορές τον μήνα, την 1η και την 15η μέρα.

3. Αν τύχει η 1η ή η 15η του μήνα να  πέφτει σε αργία, η επιβεβαίωση θα πρέπει να γίνει την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

4. Για να είστε σίγουροι ότι η επιβεβαίωση πραγματοποιήθηκε σωστά, ελέγξτε την ημερομηνία και την ώρα στη φράση «Η τελευταία επιβεβαίωση πραγματοποιήθηκε στις…», ακριβώς πάνω από το κουμπί της επιβεβαίωσης.

Μπαίνοντας στην ατομική καρτέλα του Διευθυντή (ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ – ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΜΟΥ) θα πρέπει οι ώρες στα κελιά Υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο υπηρέτησης και Ώρες υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου υπηρέτησης στο φορέα να είναι οι ίδιες, έστω και αν ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός έχει μειωμένο ωράριο διδασκαλίας. Ο Διευθυντής πρέπει να δηλώσει στις Λεπτομέρειες ωραρίου εργασίας του εργαζόμενου τις ώρες μείωσης του ωραρίου τους. Για παράδειγμα, κάποιος με υποχρεωτικό ωράριο 21 ώρες, ο οποίος οφείλει να διδάσκει 8 ώρες, θα δηλώσει μείωση ωραρίου 13 ώρες:

Οι 8 ώρες διδασκαλίας του θα εμφανίζονται, όπως και για τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς του σχολείου του, στο πορτοκαλί κουτί της ατομικής τους καρτέλας.

Σύμφωνα με τα υπ’ αριθμό πρωτ. 71858/Δ1/3-5-2017 και 72123/Δ1/3-5-2017 έγγραφα του ΥΠ.Π.Ε.Θ., οι σχολικές μονάδες, με ευθύνη των Διευθυντών τους, οφείλουν να προβούν στις αναγκαίες αλλαγές ώστε η ονομασία – επωνυμία του σχολείου να αναγράφεται με κεφαλαία γράμματα χωρίς κανενός άλλου τύπου προσδιορισμό. Επισυνάπτονται οι σχετικές οδηγίες:

Οδηγίες για την αλλαγή της ονομασίας σχολικής μονάδας

Θα πρέπει η κατανομή των ωρών να ξεκινάει σε όλες τις τάξεις από τη δεύτερη γραμμή του πίνακα, ώστε η πρώτη να είναι διαθέσιμη για τον / τους εκπαιδευτικούς που είναι υπεύθυνοι για το τμήμα της Πρωινής Ζώνης.

Δεν πρέπει να τον διαγράψετε (και όντως δεν έχετε αυτή τη δυνατότητα. Μπορείτε μόνο – σε περίπτωση λαθεμένης τοποθέτησης – να υποβάλετε αίτημα διαγραφής στην ατομική του καρτέλα στις ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΜΟΥ). Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να τερματίσετε την υπηρέτησή του στο σχολείο, ώστε το όνομά του να εμφανίζεται με μπλε χρώμα. Πηγαίνετε ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ – ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΜΟΥ, μπαίνετε στην καρτέλα του και αλλάζετε την ημερομηνία στο κελί «Ισχύει έως», βάζοντας την ημερομηνία που ο εκπαιδευτικός εργάστηκε στο σχολείο για τελευταία φορά.

Μόλις αποθηκεύσετε, ο εκπαιδευτικός θα εμφανίζεται στον πίνακα των εργαζομένων με μπλε χρώμα. ΠΡΟΣΟΧΗ: Στην περίπτωση που ο εν λόγω εκπαιδευτικός πάρει οποιουδήποτε τύπου άδεια μεγάλης διάρκειας – μεγαλύτερης των 10 ημερών (κύησης, ανατροφής κλπ) – ή αποσπαστεί σε κάποιον φορέα, δεν ακολουθούμε την παραπάνω διαδικασία, αλλά του περνάμε την άδεια αυτή στο τμήμα «Απουσίες εργαζόμενου που σχετίζονται χρονικά με αυτή την υπηρέτηση», ώστε το όνομά του να εμφανίζεται με κόκκινο χρώμα.

Πρέπει να ελέγξετε την κατανομή των μαθητών που έχετε κάνει στα τμήματα της σχολικής μονάδας. Είναι βέβαιο ότι δεν έχετε τσεκάρει τα ονόματα κάποιων παιδιών. Κάντε τη διόρθωση πηγαίνοντας ΜΑΘΗΤΕΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΤΜΗΜΑΤΑ. Στη συνέχεια ελέγξτε εκ νέου το μαθητικό δυναμικό.

       Με τον ίδιο τρόπο μπορείτε να δείτε τον αριθμό των μαθητών στους υπόλοιπους τύπους τμημάτων (ξένων γλωσσών, ολοήμερου, ένταξης, πρωινής ζώνης κλπ). Είναι λοιπόν πολύ βασικό να θυμάστε πως, όταν δημιουργείτε οποιοδήποτε τμήμα, πρέπει απαραιτήτως στη συνέχεια να δηλώσετε ποιοι μαθητές φοιτούν σε αυτό, ώστε να ενημερωθούν οι πίνακες του μαθητικού δυναμικού.

Πρέπει να κάνετε κατανομή των παιδιών στα τμήματα αυτά (ΜΑΘΗΤΕΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΤΜΗΜΑΤΑ). Θα πρέπει να τσεκάρετε τα τμήματα όλων των ζωνών, στις οποίες φοιτούν τα παιδιά και όχι μόνο το τμήμα της ζώνης αποχώρησης. Μόνο στην περίπτωση που κάποιος μαθητής αποχωρεί πριν από το τέλος του ωραρίου δε θα τσεκάρετε όλα τα κουτάκια.

Με την ευκαιρία, να πούμε ότι κατανομή μαθητών πρέπει να κάνετε σε οποιοδήποτε τμήμα δημιουργείτε, ασχέτως τύπου.

Αφού μπείτε στο περιβάλλον των ελέγχων προόδου και πριν πατήσετε ΠΡΟΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ, κάντε κλικ στο κουμπί ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ στο κάτω μέρος της σελίδας. Εκεί μπορείτε να ορίσετε την ημερομηνία που θέλετε, καθώς και το αν θα εμφανίζονται οι απουσίες των μαθητών.

Πηγαίνετε ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ – ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΑΝΑΦΟΡΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ. Στο κελί ΤΙΤΛΟΣ γράψτε «Ο Διευθυντής» και συμπληρώστε το ονοματεπώνυμό σας στο αντίστοιχο πεδίο. Λάβετε υπόψη ότι τα στοιχεία αυτά θα εμφανίζονται στους ελέγχους προόδου με την ίδια ακριβώς μορφοποίηση. Αυτό σημαίνει ότι καλό είναι, για λόγους ομοιομορφίας, να γράψετε το ονοματεπώνυμό σας με κεφαλαία γράμματα αφού έτσι εμφανίζεται και το ονοματεπώνυμο του υπεύθυνου εκπαιδευτικού του κάθε τμήματος.

Στην περίπτωση που ένας εκπαιδευτικός κάνει κατ’ οίκον διδασκαλία, ακολουθούμε τα προαναφερόμενα βήματα: Στις Λεπτομέρειες ωραρίου εργασίας του εργαζόμενου επιλέγουμε «ΚΑΤ'ΟΙΚΟΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ – Υπερωρία» και βάζουμε 5 ώρες ανά εβδομάδα, έστω κι αν ο πραγματικός αριθμός τους είναι μικρότερος. Κατόπιν περνάμε αναλυτικά στον πίνακα των υπερωριών (ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ – Καταχώριση υλοποιημένων υπερωριών μονίμων / αναπληρωτών για υπερωριακή αποζημίωση) τις ώρες διδασκαλίας που πραγματοποιήθηκαν. Τα στοιχεία στον πίνακα αυτόν πρέπει να ενημερώνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα.

     Αν ο εκπαιδευτικός κάνει κατ’ οίκον διδασκαλία σε μαθητή άλλου σχολείου (η συνηθέστερη περίπτωση), οι παραπάνω ενέργειες γίνονται από τον Διευθυντή του σχολείου, όπου ανήκει ο μαθητής.

  Όταν ο εκπαιδευτικός σταματήσει την κατ’ οίκον διδασκαλία, θα πρέπει να γίνει διακοπή της υπηρέτησής του στο σχολείο (μεταβάλλουμε στην ατομική του καρτέλα την ημερομηνία στο κελί «Ισχύει έως»), ώστε το όνομά του να εμφανίζεται πλέον με μπλε χρώμα.

Για να δείτε αριθμό μαθητών στο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ, θα πρέπει πρώτα να έχετε κατανείμει τους μαθητές σε τμήματα. Αν όλα γίνουν σωστά, θα πρέπει να βλέπετε τον ίδιο αριθμό μαθητών τόσο στην αρχική σελίδα όσο και στον πίνακα του ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ. Αν εκεί ο αριθμός είναι μικρότερος, σημαίνει ότι δεν έχετε κατανείμει κάποια παιδιά στο τμήμα όπου ανήκουν.

Σίγουρα ο εκπαιδευτικός αυτός είναι στην πρώτη γραμμή του πίνακα. Το MYSCHOOL σε όλους τους πίνακες μαρκάρει με γκρίζο χρώμα την πρώτη γραμμή. Το ίδιο π.χ. συμβαίνει και στον κατάλογο με τους μαθητές του σχολείου, με τη διαφορά ότι εκεί τα ονόματα των παιδιών είναι γραμμένα με μαύρο χρώμα κι έτσι το μάτι δεν αντιλαμβάνεται εύκολα το γκριζάρισμα της γραμμής. Επίσης: Αν μπείτε στην καρτέλα ενός εκπαιδευτικού και του περάσετε μια απουσία μεγαλύτερη των 10 ημερών (ώστε το όνομά του να φαίνεται κόκκινο), όταν πατήσετε «Επιστροφή στον κατάλογο» και επιστρέψετε στον πίνακα με τους εκπαιδευτικούς, θα δείτε ότι όλη η γραμμή έχει γκριζάρει και δε βλέπετε το κόκκινο χρώμα. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις ο τρόπος είναι απλός: Κάντε κλικ σε μια άλλη γραμμή. Τέλος, αν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου είναι περισσότεροι από 10 και θέλετε να εμφανίζονται όλοι σε μία σελίδα, επιλέξτε στο κάτω μέρος του πίνακα «Γραμμές ανά σελίδα: 30» (ή και παραπάνω). Η ρύθμιση διατηρείται μέχρι να αποσυνδεθείτε από το MYSCHOOL.

Για τη συμπλήρωση του ωραρίου διδασκαλίας δασκάλων, μπορείτε να αναθέσετε ώρες διδασκαλίας μαθημάτων ειδικότητας. Παραθέτουμε σχετικά το εδάφιο β του ΦΕΚ 1324/Β/11-5-2016/ παράγραφος 6:


«β. Έως ότου τοποθετηθεί στη σχολική μονάδα το σύνολο του εκπαιδευτικού προσωπικού για την πλήρη ανάπτυξη του ΕΩΠΔ, το Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Διδασκαλίας αναμορφώνεται προσωρινά ως προς τα διδακτικά αντικείμενα, κατόπιν εισήγησης του/της Διευθυντή/ντριας και απόφασης του Συλλόγου Διδασκόντων σε συνεργασία με τον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο, αξιοποιώντας το σύνολο των προσφερόμενων διδακτικών ωρών με βάση το υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο και τις διδακτικές ώρες των εκπαιδευτικών για τις οποίες έχουν τοποθετηθεί στη σχολική μονάδα.»


Για 
παράδειγμα, μπορεί να ανατεθούν οι ώρες του τμήματος αγγλικών που λείπουν σε δάσκαλο. Ο δάσκαλος αυτός δεν θα κάνει αγγλικά αλλά κάποιο άλλο διδακτικό αντικείμενο που θα αποφασίσει ο Σύλλογος Διδασκόντων.

Στο Myschool, θα ανατεθούν προσωρινά στο δάσκαλο οι ώρες αγγλικών ως αγγλικά. Στην επιλογή «ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ» -> «Κενά μαθημάτων» του Myschool, τα κενά που θα καταγραφούν θα είναι 0 αλλά στην εκτίμηση κενών από πλευράς σχολικής μονάδας, θα συμπληρωθεί ο αριθμός των ωρών αγγλικών που ανατέθηκαν στο δάσκαλο και θα γραφτεί στις παρατηρήσεις ότι«Εκπαιδευτικός ΠΕ70 καλύπτει τη συγκεκριμένη ώρα με άλλο διδακτικό αντικείμενο λόγω έλλειψης ωρών εκπαιδευτικού Αγγλικής (Πρακτικό ….. Συλλόγου Διδασκόντων)».

Στο Myschool, στο μενού Μαθητές -> Άλλες Λειτουργίες -> Μαζική Αποστολή Ενημερωτικών e-mails στους Κηδεμόνες, δίνεται η δυνατότητα στο Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας και τους υπευθύνους των τμημάτων αυτής, να αποστείλουν μαζικά ή προσωποποιημένα ηλεκτρονικά μηνύματα κατά βούληση, ορίζοντας το θέμα και το κείμενο (μέγιστος αριθμός χαρακτήρων: 500).

Αιτήσεις για ανάκτηση κωδικών Myschool (θέλει εκτύπωση, συμπλήωση, σφραγίδα και αποστολή στο fax 2610960350)