Frequently Asked Questions - Ενημέρωση/διόρθωση στοιχείων μαθητών

Please select your question category

Search FAQs
View all frequently asked questions
FAQs - Ενημέρωση/διόρθωση στοιχείων μαθητών

Όταν τα στοιχεία του ενδιαφερόμενου, ο οποίος έχει αποφοιτήσει από το Σχολείο, έχουν αλλάξει (π.χ. αλλαγή κυρίου ονόματος λόγω βάπτισης, αλλαγή επιθέτου λόγω υιοθεσίας, αλλαγή αριθμού μητρώου αρρένων, διόρθωση ονομάτων λόγω λανθασμένης μετάφρασης για τους αλλοδαπούς, κ.ά.), πρέπει να συνταχθεί επισημειωματική πράξη με την οποία θα πιστοποιείται η αλλαγή του στοιχείου, από το λανθασμένο στο ορθό, δυνάμει ποιου εγγράφου γίνεται η αλλαγή και για ποιο λόγο. Προκειμένου να γίνει ορθά και νομότυπα η όλη διαδικασία, πρέπει να συγκληθεί ο Σύλλογος Διδασκόντων, κατά την συνεδρίαση του οποίου συντάσσεται σχετικό Πρακτικό, περί των αλλαγών και αναγράφεται στο Βιβλίο Πράξεων του Συλλόγου Διδασκόντων.

Στη συνέχεια διορθώνονται και τα στοιχεία του μαθητή στο Βιβλίο Μητρώου, με ανάλογη καταγραφή της επισημειωματικής Πράξης.

Σε όλα τα ανωτέρω βιβλία και έγγραφα, που εκδίδονται βάσει αυτών, είναι απαραίτητη η αναγραφή και των παλαιών στοιχείων, καθώς και η διόρθωσή τους με επισημειωματική πράξη.

Προσοχή: Στα αποδεικτικά απόλυσης μαθητή που εκδίδονται μετά την υιοθεσία πρέπει να αναγράφονται μόνο τα νέα στοιχεία ταυτότητας που απέκτησε ο υιοθετούμενος με τη νόμιμη διαδικασία, χωρίς καμία αναφορά των παλαιών και χωρίς να σημειώνεται ο λόγος μεταβολής εφόσον δηλώνεται ότι δεν επιθυμείται η κοινοποίηση των στοιχείων αυτών. Έτσι διασφαλίζεται το απόρρητο της υιοθεσίας και το καθήκον εχεμύθειας που επιβάλλουν οι σχετικές διατάξεις.

Τέλος, τονίζουμε ότι σε καμία περίπτωση δεν εκδίδεται νέος απολυτήριος τίτλος.

Διαβάστε σχετικά το υπηρεσιακό σημείωμα.

 

 

Τα προσωπικά στοιχεία των μαθητών διορθώνονται στο Βιβλίο Μητρώου και Προόδου σύμφωνα με τη με αρ. Φ.6/277/56425/Γ1/17-5-2011 εγκύκλιο του ΥΠ.Π.Ε.Θ.