Frequently Asked Questions - Ψηφιακές Υπογραφές / Ψηφιακά Πιστοποιητικά / Εγκεκριμένο Πιστοποιητικό Ηλεκτρονικής Υπογραφής

Please select your question category

Search FAQs
View all frequently asked questions
FAQs - Ψηφιακές Υπογραφές / Ψηφιακά Πιστοποιητικά / Εγκεκριμένο Πιστοποιητικό Ηλεκτρονικής Υπογραφής

Η ψηφιακή υπογραφή αποτελεί το αντίστοιχο της φυσικής υπογραφής στον ψηφιακό κόσμο.

Η Ψηφιακή Υπογραφή χρησιμεύει ως μέσο για την επικύρωση της γνησιότητας των ηλεκτρονικών εγγράφων που διακινούν πολίτες και υπηρεσίες.

Η εγκεκριμένη ηλεκτρονική υπογραφή, «Ψηφιακή Υπογραφή» σύμφωνα με την καταργηθείσα Οδηγία 1999/93/EK, όπως ενσωματώθηκε στην ελληνική έννομη τάξη με το Π.Δ. 150/τ.Α'/2001, επέχει θέση ιδιόχειρης υπογραφής.

Η λειτουργία της αφορά την ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων.

Η διαδικασία εκτύπωσης, ιδιόχειρης υπογραφής και σάρωσης εγγράφου για την αποστολή του σε οποιαδήποτε υπηρεσία μπορεί να αντικατασταθεί από τη συντομότερη ψηφιακή υπογραφή του.  

Μετά την ψηφιακή υπογραφή του το έγγραφο πρέπει να σταλεί ηλεκτρονικά στο email του αποδέκτη.

Μπορείτε να χρησιμοποιείτε την Ψηφιακή Υπογραφή για τη διεκπεραίωση της αλληλογραφίας του Σχολείου ως Διευθυντής του (για την αποστολή σε υπηρεσιακούς αποδέκτες) αλλά και για την ολοκλήρωση οποιασδήποτε προσωπικής υπόθεσης ως ιδιώτης (για την αποστολή σε οποιαδήποτε υπηρεσία ή φορέα).

Έχετε λάβει ένα ενημερωτικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο οποίο αναγράφονται οι προϋποθέσεις για τη χορήγηση της Ψηφιακής Υπογραφής και η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί.

Συνοπτικά η διαδικασία περιλαμβάνει:

-Ενημέρωσή σας για προϋποθέσεις και διαδικασίες χορήγησης

-Αίτημα αποστολής προσωπικών στοιχείων (ονοματεπώνυμο, αριθμός αστυνομικής ταυτότητας, Θα σας ζητηθεί να μας στείλετε (με email) κάποια προσωπικά σας στοιχεία

-Θα γίνει ταυτοποίησή σας χωρίς φυσική παρουσία μέσα από μια σύντομη συνάντηση μέσω webex

-Θα ξεκινήσει η τεχνική διαδικασία χορήγησης ΨΠ η οποία θα ολοκληρωθεί σε 3 βήματα-στάδια.

Όλη η διαδικασία είναι απλή και μπορεί να ολοκληρωθεί σε δέκα λεπτά.

Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία χορήγησης της Ψηφιακής Υπογραφής θα μπορείτε να υπογράφετε ψηφιακά τα έγγραφά σας με την εξής διαδικασία:

- Σύνδεση στον ιστότοπο https://webapp.mindigital-shde.gr/login με το όνομα χρήστη και τον κωδικό που έχετε ορίσει στη διαδικασία έκδοσης της Ψηφιακής Υπογραφής

-Μεταφόρτωση του προς υπογραφή αρχείου (μπορεί να είναι .docx, .xlsx, .pdf) και ορισμός της θέσης υπογραφής στο έγγραφο

-Εισαγωγή ενός κωδικού μιας χρήσης (OTP - One Time Password).

Το έγγραφο πλέον έχει υπογραφεί. Μένει να "κατέβει" στον υπολογιστή για να σταλεί στη συνέχεια όπου χρειάζεται.