ΘαυμαστικόΕπικοινωνία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας στο πλαίσιο λήψης μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού

Επειδή εφαρμόζεται πρόγραμμα εκ περιτροπής τηλε-εργασίας των εργαζόμενων στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης μπορείτε να στέλνετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αναφέροντας τον υπάλληλο στον οποίο απευθύνεται το αίτημα/ερώτημά σας, ενώ στην περίπτωση όπου στέλνετε συμπληρωματικά έγγραφα που αφορούν προηγούμενο μήνυμα/αίτημα το οποίο βρίσκεται σε εκκρεμότητα θα πρέπει υποχρεωτικά να το αναφέρετε. Κάθε μήνυμα προωθείται στον αρμόδιο υπάλληλο που τηλε-εργάζεται και απαντάται αυθημερόν όποτε είναι δυνατόν.

  • Για ζητήματα που απαιτούν φυσική παρουσία, η είσοδος στην Υπηρεσία θα γίνεται με όλα τα προβλεπόμενα μέτρα ασφαλείας (μάσκα, ραντεβού) κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης με τον αρμόδιο υπάλληλο. Επισημαίνεται ότι η δια ζώσης επικοινωνία πρέπει να επιλέγεται αφού εξαντλούνται οι άλλες δυνατότητες επικοινωνίας (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου).
  • Για τη διευκόλυνση όλων υπάρχει στην είσοδο του κτιρίου γραμματοκιβώτιο στο οποίο μπορείτε να αφήνετε την αλληλογραφία που προορίζεται για την ΔΠΕ Μεσσηνίας.

Ευχαριστούμε για τη συνεργασία, είμαστε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειάζεστε.

Αποστολή και παραλαβή φακέλων αναπληρωτών/ΕΕΠ/ΕΒΠ

Εκτύπωση
Δημιουργηθηκε στις Τετάρτη, 02 Σεπτεμβρίου 2020

Θέμα 1ο: Παρακαλούμε, σύμφωνα πάντα με το Υπόδειγμα Φακέλου αναπληρωτή που σας έχει κοινοποιηθεί, οι αποστολές των ολοκληρωμένων φακέλων των αναπληρωτών/ΕΕΠ/ΕΒΠ που η πρόσληψή τους ολοκληρώθηκε χθες 01/09/2020 στο σχολείο τοποθέτησής τους με την Πράξη Ανάληψης Υπηρεσίας, η οποία θα πρέπει να έχει αναρτηθεί στην πλατφόρμα Ανάρτησης Παραστατικών ΕΣΠΑ https://invoicesschools.espa.minedu.gov.gr/, να γίνονται συγκεντρωτικά για όλους τους αναπληρωτές/ΕΕΠ/ΕΒΠ  που έχουν τοποθετηθεί στη ίδια σχολική μονάδα και ΌΧΙ από τον καθένα αναπληρωτή/ΕΕΠ/ΕΒΠ  ξεχωριστά, λόγω της κατάστασης πανδημίας και προκειμένου να αποφευχθεί ο συγχρωτισμός. 

Η παραλαβή των φακέλων, από μέρους της ΔΠΕ Μεσσηνίας,  θα γίνεται σε γραφείο που θα υπάρχει στον προθάλαμο των γραφείων μας στον 6ο όροφο, από τους/τις υπαλλήλους της υπηρεσίας μας: Πουλοπούλου Ειρήνη, Κονταξάκη Σοφία και Λιλή Στυλιανή. 
 
 
Θέμα 2ο: Οι αναπληρωτές/ΕΕΠ/ΕΒΠ που έχουν και διάθεση σε σχολικές μονάδες  (εκτός της τοποθέτησή τους), προσέρχονται και στις σχολικές μονάδες διάθεσης, υπογράφουν, επίσης, Πράξη Ανάληψης Υπηρεσίας, η οποία σκανάρεται και αναρτάται στην πλατφόρμα ΕΣΠΑ. Το πρωτότυπο αυτό παραστατικό παραμένει στο αρχείο της Πράξης ΕΣΠΑ που τηρείται στη σχολική μονάδα.   
 
Sunday the 5th. Σχεδιασμός / Υλοποίηση: Σοφία Κονταξάκη, Δρ Μηχανικός Η/Υ ΕΜΠ - Ενημέρωση / Ανασχεδιασμός: Μαρία Αυγουλέα, Μηχ. Η/Υ & Πληροφορικής, Αντρέας Κατσαούνης, Δάσκαλος - Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας (Σχ. έτος 2020-2021). Οι διατάξεις και ανακοινώσεις που θα βρείτε στο site αυτό είναι μόνο για την ενημέρωσή σας. Αν θέλετε να κάνετε δημόσια χρήση τους θα πρέπει να έχετε στη διάθεσή σας το πρωτότυπο έγγραφο ή επίσημο αντίγραφό του. Επιφυλασσόμαστε για τυχόν λάθη κατά την ψηφιοποίηση των διατάξεων, για τυχόν λάθη στο πληροφοριακό υλικό που θα βρείτε, όπως και για αλλαγές που έχουν επέλθει σε νόμους, προεδρικά διατάγματα, υπουργικές αποφάσεις κλπ. που παραθέτουμε στις σελίδες αυτές.. Joomla 3.0 templates. All rights reserved.