Επικοινωνία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας στο πλαίσιο λήψης μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού
- Η επικοινωνία με τη Διεύθυνσή μας μπορεί να γίνεται: Τηλεφωνικά (τηλέφωνα της υπηρεσίας) και/ή με e-mail στο mail@dipe.mes.sch.gr.
Επειδή εφαρμόζεται πρόγραμμα εκ περιτροπής τηλε-εργασίας των εργαζόμενων στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης μπορείτε να στέλνετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αναφέροντας τον υπάλληλο στον οποίο απευθύνεται το αίτημα/ερώτημά σας, ενώ στην περίπτωση όπου στέλνετε συμπληρωματικά έγγραφα που αφορούν προηγούμενο μήνυμα/αίτημα το οποίο βρίσκεται σε εκκρεμότητα θα πρέπει υποχρεωτικά να το αναφέρετε. Κάθε μήνυμα προωθείται στον αρμόδιο υπάλληλο που τηλε-εργάζεται και απαντάται αυθημερόν όποτε είναι δυνατόν.
- Για ζητήματα που απαιτούν φυσική παρουσία, η είσοδος στην Υπηρεσία θα γίνεται με όλα τα προβλεπόμενα μέτρα ασφαλείας (μάσκα, ραντεβού) κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης με τον αρμόδιο υπάλληλο. Επισημαίνεται ότι η δια ζώσης επικοινωνία πρέπει να επιλέγεται αφού εξαντλούνται οι άλλες δυνατότητες επικοινωνίας (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου).
- Για τη διευκόλυνση όλων υπάρχει στην είσοδο του κτιρίου γραμματοκιβώτιο στο οποίο μπορείτε να αφήνετε την αλληλογραφία που προορίζεται για την ΔΠΕ Μεσσηνίας.
Ευχαριστούμε για τη συνεργασία, είμαστε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειάζεστε.
Προβολές αρχαιολογικών και ιστορικών ντοκιμαντέρ στη Μεσσηνία
Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας και η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας σε συνεργασία με το Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ προγραμματίζουν «Προβολές Αρχαιολογικού και Ιστορικού Ντοκιμαντέρ» στη Μεσσηνία. Για το διάστημα 19-22 Απριλίου προγραμματίζεται «Τριήμερο Προβολών Αρχαιολογικού και Ιστορικού Ντοκιμαντέρ» στην Καλαμάτα σύμφωνα με το επισυναπτόμενο πρόγραμμα. Επισυνάπτεται και σύντομη περιγραφή των ταινιών ώστε να γίνεται κατανοητό το τυχόν επιμορφωτικό ενδιαφέρον του έργου σε σχέση με σχολικές δραστηριότητες και προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων που υλοποιούνται. Διαβάστε περισσότερα...