Επικοινωνία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας στο πλαίσιο λήψης μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού
- Η επικοινωνία με τη Διεύθυνσή μας μπορεί να γίνεται: Τηλεφωνικά (τηλέφωνα της υπηρεσίας) και/ή με e-mail στο mail@dipe.mes.sch.gr.
Επειδή εφαρμόζεται πρόγραμμα εκ περιτροπής τηλε-εργασίας των εργαζόμενων στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης μπορείτε να στέλνετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αναφέροντας τον υπάλληλο στον οποίο απευθύνεται το αίτημα/ερώτημά σας, ενώ στην περίπτωση όπου στέλνετε συμπληρωματικά έγγραφα που αφορούν προηγούμενο μήνυμα/αίτημα το οποίο βρίσκεται σε εκκρεμότητα θα πρέπει υποχρεωτικά να το αναφέρετε. Κάθε μήνυμα προωθείται στον αρμόδιο υπάλληλο που τηλε-εργάζεται και απαντάται αυθημερόν όποτε είναι δυνατόν.
- Για ζητήματα που απαιτούν φυσική παρουσία, η είσοδος στην Υπηρεσία θα γίνεται με όλα τα προβλεπόμενα μέτρα ασφαλείας (μάσκα, ραντεβού) κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης με τον αρμόδιο υπάλληλο. Επισημαίνεται ότι η δια ζώσης επικοινωνία πρέπει να επιλέγεται αφού εξαντλούνται οι άλλες δυνατότητες επικοινωνίας (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου).
- Για τη διευκόλυνση όλων υπάρχει στην είσοδο του κτιρίου γραμματοκιβώτιο στο οποίο μπορείτε να αφήνετε την αλληλογραφία που προορίζεται για την ΔΠΕ Μεσσηνίας.
Ευχαριστούμε για τη συνεργασία, είμαστε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειάζεστε.
Τροποποίηση λειτουργικών κενών ΠΕ70-Δασκάλων
Σας γνωρίζουμε ότι υπάρχει τροποποίηση στα κενά που αφορούν στους εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων. Ο νέος πίνακας με τα λειτουργικά κενά περιγράφεται στον ακόλουθο σύνδεσμο: ***Ανακοινοποίηση λειτουργικών κενών*** Συγκεκριμένα: Διαγράφεται το κενό στο Δημοτικό Σχολείο Λογγάς και προστίθεται δεύτερο κενό στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Πύλου με την εξής παρατήρηση: ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΕΝΟ ΕΩΣ 30-11-2020 ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ Δ.Π.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ. Εφόσον τα ανωτέρω επηρεάζουν τη δήλωση τοποθέτησής σας, παρακαλούμε να επανέλθετε με δεύτερη δήλωσή σας, γράφοντας τη φράση "Τροποποίηση Εκ της διευθύνσεως |